Statistieken van Mozaïek over de tijd
Klant sinds 2021!
Klant sinds 2021!
Hoogste respons: 71%
Hoogste respons: 71%
Opdrachtverlenging dankzij rapportages
Opdrachtverlenging dankzij rapportages
Waarom kiest Mozaïek voor Ervaringwijzer?
Mozaiek Welzijn wil voortdurend hun dienstverlening verbeteren om nog beter te kunnen inspelen op de behoeften van de doelgroepen. Ervaringwijzer is hierbij een essentieel middel om de tevredenheid of juist de ontevredenheid te meten. Daarnaast levert het ook resultaten wat betreft samenwerkingen met de opdrachtgevers. "Zo heeft een recente enquête, waarvan de resultaten zeer doorslaggevend waren, geleid tot de verlenging van een contract met een opdrachtgever voor nog eens 3 jaar!" - Amber Hartemink, Jongerenwerker & -coach
Mozaïek Welzijn geeft Ervaringwijzer :
Een 8 voor professionaliteit
"Onze verwachtingen zijn overtroffen met de professionele aanpak en dienstverlening."
Een 8 voor professionaliteit
Een 7 voor ontzorgen
"Wij zijn zeker geholpen met ontzorgen, hoewel er nog ruimte is voor verbetering."
Een 7 voor ontzorgen
Een 8 voor ondersteuning
"Wij zijn uitstekend ondersteund, vooral bij het opstellen van vragenlijsten en dat waarderen we enorm."
Een 8 voor ondersteuning
Top functionaliteiten voor het succes van Pulse:
De App
Eenvoudig vragenlijsten versturen en invullen via WhatsApp. Zo kunnen alle medewerkers zelf met een klik op de knop versturen.
Live uitvragen op tablet
Dankzij de tablet versie is het mogelijk om de vragenlijst live af te spelen op locatie. Dat scheelt ook weer uitnodigingen versturen!
De vragenlijsten van Mozaïek Welzijn
• Jongerenwerk • Voor- en vroegschoolse educatie • Participatie organisaties • Coaching • Groepsactiviteiten