Deze successen behaalde Irado met Ervaringwijzer

8000+ uitnodigingen verstuurd

8000+ uitnodigingen verstuurd

Binnen één dag al reacties

Binnen één dag al reacties

74% hoogste respons

74% hoogste respons

Waarom kiest Irado voor Ervaringwijzer?

‘’We hebben een aantal verschillende aanbieders vergeleken en eigenlijk was Ervaringwijzer voor ons de meest laagdrempelige optie. Waarbij je het meest complete pakket krijgt voor wat je ervoor betaalt. Je krijgt heel veel ondersteuning, en je kan zoveel onderzoeken doen als je maar wilt en dat is een groot voordeel. Zo kunnen we ook meerdere snelle kleine onderzoekjes uitvoeren. Als je iets wilt uitvragen, kan je het gemakkelijk en laagdrempelig inrichten en meteen aan de slag. Terwijl bij andere aanbieders er betaald moet worden per onderzoek en ook iedere keer als je om assistentie vraagt. Wij verkopen geen producten dus wij verrichten andere soorten onderzoek dan andere commerciële partijen. Wij hebben daar goed naar gekeken wat het beste bij ons past en daar kwamen we al snel uit op Ervaringwijzer.’’ - Christa Janse, communicatieadviseur bij Irado

Irado beoordeelt Ervaringwijzer als

Een 8 voor Gebruiksvriendelijkheid

''Wij vinden het prettig werken''

Een 8 voor Gebruiksvriendelijkheid

Een 9 voor ontzorgen

''De medewerkers van Ervaringwijzer zijn altijd bereid om te helpen en reageren ook super snel.''

Een 9 voor ontzorgen

Een 9 voor ondersteuning

''Wij zijn er gewoon hartstikke tevreden over, heel fijn om mee te werken.''

Een 9 voor ondersteuning

Deze onderzoeken doet Irado met Ervaringwijzer

Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Irado waardeert het personeel en streeft naar een optimale werkomgeving. Door feedback te vragen en te luisteren naar het personeel, verbetert Irado de werksfeer en vergroot het de loyaliteit van medewerkers. Het identificeren en aanpakken van pijnpunten zorgt voor een prettige werkomgeving en bevordert een productieve en harmonieuze werkcultuur bij Irado.

Klanttevredenheidsonderzoek

Door naar de stem te luisteren van de klant stelt Irado de verwachten, tevredenheid en de loyaliteit van klanten vast. Het doel van deze onderzoek is dus uiteindelijk om de relatie met de klant te waarborgen en continu te verbeteren.

Deze functies van Ervaringwijzer gebruikt Irado

''Wij kunnen makkelijk zelf de onderzoeken maken en als we er echt niet uitkomen, kunnen we gelukkig om hulp vragen. En die krijgen we ook altijd heel snel! Het is superfijn dat je niet elke keer zelf een onderzoek moet neerzetten maar dat je ook gebruik kunt maken van de bestaande onderzoeken uit de bibliotheek.'' ''Rapporten zijn overzichtelijk, je kan moeiteloos meteen zien wat je gemeten hebt met de resultaten.''

Voorbeeld van een vragenlijst over Irado

Start vandaag!

Ook succes vieren? Neem contact met ons op en start vandaag nog met jouw onderzoek! Geen voorkennis? Geen zorgen! start met gratis advies van ervaren professionals.

Samen Wijzer Worden?