Betrouwbaar en toegankelijk, meertalig onderzoek bij Radar Advies

Om ondersteuning te kunnen bieden aan gedupeerden van de toeslagenaffaire in het buitenland is goed onderzoek belangrijk. Juist in deze zaak is leren en verbeteren essentieel, zodat het niet nog een keer mis gaat.

5.0

Deze successen behaalde Radar Advies met Ervaringwijzer

1470 uitnodigingen

Via e-mail verstuurd

15+ landen

Onderzoek in verschillende talen

35% gemiddelde respons

Een effectieve methode voor dit onderzoek

Waarom kiest Radar voor Ervaringwijzer?

Bij een doelgroep waar het in het verleden meerdere malen mis is gegaan, is het van belang een betrouwbare oplossing te kiezen. Een waarvan je weet dat het goed is geregeld met de privacy en wetgeving.

Daarnaast heeft Radar Advies te maken met een doelgroep die meertalig is of moeite hebben met begrijpend lezen in het Nederlands. Dan is een eenvoudige visuele vragenlijst wel zo prettig.

‘’De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken. Momenteel voert Radar Advies één soort onderzoek uit, namelijk klanttevredenheidsonderzoek dat twee keer per jaar wordt gehouden en via e-mail wordt verstuurd. Gezien de respons, met een gemiddelde van 30-35%, is dit een effectieve methode voor klanttevredenheidsonderzoek.’’

- John Boes, projectleider bij Radar Advies

Klaar met de kosten en chaos van onderzoeksbureaus?

Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform.

Radar Advies beoordeelt Ervaringwijzer met

Een 8 voor professionaliteit

"We zijn bijzonder tevreden met Ervaringwijzer."

Een 10 voor ontzorgen

"Resultaten worden op een compacte en handige wijze aan ons gepresenteerd."

Een 9 voor ondersteuning

"Zeer tevreden met de communicatie en de manier waarop afspraken worden nageleefd."

"De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken."

John Boes

Projectleider

Krijg gegarandeerd de hoogste respons op jouw vragenlijsten

Onderzoeken via bureaus geven vaak niet genoeg inzicht om jouw organisatie te verbeteren. Met ons onderzoeksplatform verstuur je vragenlijsten in verschillende talen én automatische herinneringen. Zo kun je toewerken naar een respons van wel 83%.

Vertrouwd door organisaties zoals die van jou

Lees wat anderen zeggen over ons onderzoeksplatform.

"Ik ben heel tevreden. Ervaringwijzer is een gebruiksvriendelijke tool en er wordt proactief en snel met ons meegedacht."

Jolanda Spoelstra

Delft Support

"We hebben een aantal verschillende aanbieders vergeleken en eigenlijk was Ervaringwijzer voor ons de meest laagdrempelige optie. Waarbij je het meest complete pakket krijgt voor wat je betaalt."

Christa Janssen

Irado

"Ik heb twee keer een enquête uitgevoerd. De resultaten zijn tussendoor goed in te zien en aan het eind kan ik goede conclusies trekken."

A. van Rijsbergen

Gemeente Houten

"Wij gebruiken Ervaringwijzer om onze inwoners en cliënten te vragen hoe tevreden ze zijn over onze hulp en die van vrijwilligers. Hiervoor gebruiken we verschillende opties voor onze doelgroepen. Dit is voor ons als Welzijnsorganisatie heel passend."

Brigit den Hartog en Anouk Robben

Stichting Pulse

"De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken. Momenteel voeren we één soort onderzoek uit, dat twee keer per jaar wordt gehouden en via e-mail wordt verstuurd."

John Boes

Radar Advies

"Een van onze recente enquêtes heeft geleid tot een contractverlening met een opdrachtgever van nog eens 3 jaar. Dit hebben we te danken aan de doorslaggevende resultaten."

Amber Hartemink

Mozaïek Welzijn