De statistieken van Radar met Ervaringwijzer

1470 uitnodigingen verstuurd

1470 uitnodigingen verstuurd

Onderzoek in 15+ landen

Onderzoek in 15+ landen

Gemiddeld 35% respons

Gemiddeld 35% respons

Waarom kiest Radar voor Ervaringwijzer?

Bij een doelgroep waar het in het verleden meerdere malen mis is gegaan, is het van belang een betrouwbare oplossing te kiezen. Een waarvan je weet dat het goed is geregeld met de privacy en wetgeving. Daarnaast hebben wij te maken met een doelgroep die meertalig is of moeite hebben met begrijpend lezen in het Nederlands. Dan is een eenvoudige visuele vragenlijst wel zo prettig! ‘’De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken. Momenteel voert Radar Advies één soort onderzoek uit, namelijk klanttevredenheidsonderzoek, dat twee keer per jaar wordt gehouden en via e-mail wordt verstuurd. Gezien de respons, met een gemiddelde van 30-35%, is dit een effectieve methode voor klanttevredenheidsonderzoek.’’ - John Boes, projectleider bij Radar Advies

Radar Advies beoordeelt Ervaringwijzer met

Een 8 voor professionaliteit

"We zijn bijzonder tevreden met Ervaringwijzer."

Een 8 voor professionaliteit

Een 10 voor ontzorgen

"Resultaten worden op een compacte en handige wijze aan ons gepresenteerd."

Een 10 voor ontzorgen

Een 9 voor ondersteuning

"Zeer tevreden met de communicatie en de manier waarop afspraken worden nageleefd."

Een 9 voor ondersteuning

De vragenlijst van Radar Advies

Samen Wijzer Worden?