Vragenlijst WMO Utrecht
Samen met de zorgaanbieders heeft Gemeente Utrecht de verplichte vragenset voor de WMO hertaald naar vragen die gemakkelijker te begrijpen zijn voor iedereen. Deze aanpassing zorgt voor hogere respons en zorgt tevens ervoor dat cliënten betekenisvolle informatie delen. Meer weten over deze aanpassingen? Je ontdekt het in dit artikel!
WMO-vragenlijst
Hoe was het contact?
U krijgt twee vragen over het contact
• Ik wist waar ik terecht kon – smiley vraag
• Ik werd snel geholpen – smiley vraag
Hoe was de hulp?
U krijgt vier vragen over de hulp
• De hulpverlener en ik hebben samen naar een oplossing gezocht – smiley vraag
• Ik voel me serieus genomen – smiley vraag
• Ik krijg goede ondersteuning – smiley vraag
• Ik ben bekend met de onafhankelijke cliëntondersteuning – gesloten vraag
Wat levert de hulp mij op
U krijgt drie vragen over het resultaat
• Ik kan nu beter de dingen doen die ik wil – smiley vraag
• Ik kan me nu beter redden – smiley vraag
• Het leven ziet er nu mooier uit – smiley vraag
Hoe was de hulp?
U krijgt twee vragen open vragen
• Wat vindt u goed gaan? – open vraag
• Wat kan volgens u beter? – open vraag
Meer weten over hoe je een heldere WMO vragenlijst opzet? Onze experts vertellen je er graag meer over.
{{cta}}
Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform en ondersteuning van experts.
Meer weten over efficiënt onderzoek doen?
Lees meer artikelen vol met tips, do’s and don’ts, nieuwe inzichten van gebruikers van Ervaringwijzer én nog een hele hoop andere informatie waardoor je bruikbare resultaten behaalt.
De 7 gouden tips voor het doen van kwaliteitsonderzoek
11 concrete stappen voor een succesvol cliëntervaringsonderzoek
PREM onderzoeken in de Wijkverpleging
John Boes
Radar Advies