Continu klantervaringen meten? Huur ons in!

Patientervaringsonderzoek

Volledige projecten van begin tot eind

Wil je een samenwerking opzetten om continu klantervaringen te meten maar heb je te weinig tijd om draagvlak te creëren, implementatie te verzorgen en een volledig project te coördineren? Ervaringwijzer realiseert volledige projecten van begin tot eind.

Je kunt professionals van Ervaringwijzer inhuren voor het deel waar jij geen expertise in of tijd voor hebt. Of het nu gaat om het enthousiasmeren van partnerorganisaties, instructies geven aan enkele of tientallen professionals tegelijk of het platform volledig te implementeren binnen jouw organisatie. Wij bieden ondersteuning die bij je past.

Klantervaringen meten

Intrinsieke motivatie

Wij hebben baat bij actieve en enthousiaste gebruikers op het platform. Dit maakt dat wij intrinsiek gemotiveerd zijn en veel tijd investeren in het activeren van gebruikers, ontwikkeling van onderzoeken en intensiveren van klantrelaties. Wij dragen dezelfde visie uit welke wij essentieel achten willen we dit project tot een succes maken.

Technische kennis

Als leverancier zijn we op de hoogte van alle mogelijkheden van het platform. Wij passen de nieuwste functionaliteiten direct toe en dat geeft een voorsprong bij het begeleiden, proactief ondersteunen en enthousiasmeren van gebruikers.

Klantervaringen meten

Organisatorische kennis

Onze expertise op het gebied van organisaties en organiseren is groot en divers dankzij de intensieve samenwerking met al onze gebruikers. Dit geldt voor zowel kleine als zeer grote organisaties. steeds weer brengen wij de belangrijke en vaak dure geleerde lessen ten tafel om tijd, energie en kosten te besparen voor het project!

Promotieacties

Wij doen er alles aan om het project onder de aandacht te brengen bij alle betrokkenen. Van activerende berichtjes op het intranet tot ludieke acties. Onze ervaring is dat een continu meting meer vergt dan een enkele instructie!

Klantervaringen meten

Volledig transparant

Wij maken onze werkwijze volledig transparant en brengen jou, indien gewenst, op de hoogte van iedere stap van het onderzoek. Wij zijn betrokken, altijd bereikbaar en vinden dat duidelijke communicatie essentieel is wanneer partijen ons inhuren.

Klantervaringen meten

Hoe we dit doen?

Wij bieden een compleet inhuurtraject om van begin tot eind elk facet te realiseren. Hiervoor stellen wij een compleet projectplan op waar iedere stap duidelijk en concreet in staat beschreven. Na overleg leggen wij de hele planning vast zodat we een stip op de horizon hebben om naartoe te bewegen.

Wij zijn de kenners van ons platform en weten welke mogelijkheden er zijn om het traject van inhuren succesvol te maken. Daarnaast brengen we de best practices in van meer dan 25 gemeenten, 30 zorgaanbieders en stichtingen om een onderzoek op te zetten dat aansluit bij de belevingswereld van de respondent. Een mooi voorbeeld is de case van Delft Support of Regio Zuidoost Utrecht die zelfs in de inkoop Ervaringwijzer hebben opgenomen.

Wat organisaties zeggen

Ervaar alle voordelen zelf

Download brochure