De nieuwsbrief van november šŸ

Door Daan koenraadt

Ervaringwijzer

Wij sluiten november af met volop nieuws over Ervaringwijzer!

Deze maand:

– De Pro Feature: Personaliseren is er!
– Vivitas iens Magnus
– Interdisciplinair ophalen van ervaringen
– De contactvraag
– De start van nieuwe partijen

    We snellen er doorheen

    šŸƒ

    Lees je mee? šŸ‘“


Personaliseren Ć©Ć©n van de ‘Pro Features’ van Ervaringwijzer!

Wij hebben hard doorontwikkeld en vanaf heden staat de pro feature personaliseren live! Een functionaliteit die het mogelijk maakt om alle uitingen van de vragenlijst te personaliseren, zodat deze herkenbaar is voor ontvangers. Dit heeft invloed op de betrouwbaarheid en accuratie van de informatie die wordt verkregen met de vragenlijst.

Personaliseren is slechts Ć©Ć©n van de pro features en het zal het nog wel even duren voor de andere pro features ontwikkeld zijn. Om deze reden wilde we alle gebruikers de mogelijkheid geven om eerder toegang te geven tot deze functionaliteit.

Tientallen klanten hebben al een gepersonaliseerde vragenlijst, mocht je dit ook willen voor jouw organisatie laat het ons dan weten!




Vivitas iens Magnus!

Bij huisartsenpraktijk Vivitas kregen bezoekers de mogelijkheid hun ervaring te delen in de wachtruimte via een servicezuil. Nu er strengere maatregelen zijn rondom Covid hebben we samen met huisartsenpraktijk Vivitas besloten om het over een andere boeg te gooien.

We gaan groots en sturen alle patiĆ«nten die de afgelopen periode bij de huisarts zijn geweest een vragenlijst om hun ervaring te delen. Uiteraard in het kader van de accreditatie. Een leuk feitje: aangezien het gaat om een vrij grote doelgroep hebben we deze opgedeeld in leeftijdscategorieĆ«n. Per categorie kiezen we een passende manier van versturen zodat deze goed aansluit bij hun belevingswereld. Uiteraard volledig gepersonaliseerd! šŸ’ā€ā™€ļø




Interdisciplinair ophalen van ervaringen

Dat Ervaringwijzer geschikt is voor het Cliƫntervaringsonderzoek dat wisten we al.
Maar onze tool is ontworpen om veel meer te doen. Steeds meer gebruikers gaan Ervaringwijzer volledig benutten. Zo wordt bij gemeente Houten Ervaringwijzer gebruikt voor de omgevingsvisie.
Zet gemeente West Betuwe ons in voor het ophalen van ervaringen bij mantelzorgers en is bij gemeente Stichtse Vecht nu ook het taalhuis aan de beurt om respons te verzamelen bij laaggeletterde.

Wil je Ervaringwijzer ook breder inzetten? Nodig je collega’s uit en laten we kennis maken!




De contactvraag

Wij leggen graag ons oor te luister en hoorde: “Elke vorm van contact is een kans om het zorgaanbod te verbeteren.”

Zo kwam er nieuw leven in een oude functionaliteit: de contactvraag.
Hoe werkt het? Als ontwerper van een vragenlijst vink je aan of je wel of geen contactvraag wilt toevoegen aan de vragenlijst.

āŒ Respondenten doorlopen regulier de vragenlijst zonder contactvraag.
āœ… Respondenten krijgen aan het einde van de vragenlijst een vraag om geanonimiseerd contactgegevens achter te laten bij de partij die de vragenlijst toestuurde. Deze partij ontvangt een berichtje dat persoon x contact wil met de organisatie.





In november zijn de volgende gemeenten en organisaties gestart:
– Gemeente Vijfheerenlanden
– Gemeente Lopik
– Gemeente Nieuwegein
– Forte Welzijn
– Leger des Heils
– Gemeente Eemnes

dat beloofd wat voor de laatste maand van het jaar!

Samen Wijzer Worden?

Samen wijzer worden?

Contact opnemen