Do you remember? It’s the end of september – tijd voor de nieuwsbrief! šŸ•“

Door Daan koenraadt

Ervaringwijzer

September heeft veel moois gebracht:


– Gemeente Oudewater en het preventief huisbezoek. šŸ–¼ļø

– Gepersonaliseerde banners bij de servicezuilen

– De tentfolders van Delft Support

– De nieuwe mailprovider Mailjet

– Het cliĆ«ntervaringsonderzoek van gemeente Eemnes

– De 1500e gebruiker is aangemaakt op het platform šŸŽ‰

– De product update van ons platform

– Het ambtelijk/bestuurlijk besluit van regio Lekstroom āš–ļø

– Onderzoek bij de zorgboederij Parousie

– Forte Welzijn is gestart

– PatiĆ«nttevredenheid bij de huisartsen

– Het EWent!

– …


Ben je nog aan het lezen?


Het is te veel om op te noemen en jouw tijd is ook kostbaar daarom belichten we

    1

    2

    3

    4 punten


Lees je mee? šŸ‘€

Forte Welzijn is gestart

Na lange voorbereidingen, afwegingen, verdiepende gesprekken en ons bezoekje in Lent is de knoop doorgehakt. šŸŖ“

Forte gaat, net als vijf andere stichtingen, autonoom onderzoeken realiseren met Ervaringwijzer en daar zijn wij blij mee. Een aantal leuke feitjes:

  • Forte Welzijn is de eerste referral. Via Stichting MozaĆÆek Welzijn zijn zij in contact gekomen met ons. Nu zij zijn gestart levert dit voor beide een mooie korting op de licentie.
  • Belangrijke geleerde lessen tijdens het implementeren bij de andere stichtingen kunnen zij direct meenemen in hun proces.
  • Nog voor zij begonnen hebben zij alle collega’s kennis laten maken met Ervaringwijzer waardoor vragen, opmerkingen en ideeĆ«n allemaal konden worden behandeld. Dit creĆ«erde direct draagvlak wat is essentieel voor latere implementatie.

Alle ingrediƫnten voor een goed onderzoek zijn aanwezig, het zaadje is geplant en wij gaan ons best doen zodat we Samen Wijzer Worden!

Zorgboederij Parousie

Met een pannenkoekplantje in de hand als symbool voor onze gezamenlijke groei gingen wij vorige week op pad. Onze eindbestemming stichting Parousie, een zorgboederij in het prachtige Scherpenzeel. Parousie betekent toekomstverwachting en dit was dan ook de reden dat we hier aanwezig waren.

Want zij zijn continu bezig om ervaringen te meten, te leren en verbeteren. De komende tijd gaan we aan de slag om het cliƫntervaringsonderzoek in een nieuw jasje te steken. Mocht dit lukken dan is de kans groot dat alle onderzoeken van de stichting worden gerealiseerd met Ervaringwijzer!

Product Update Ervaringwijzer

Vorige maand stelde we Quint aan jullie voor en deze maand heeft hij mooie functionaliteiten ontwikkeld.

De veranderingen op een rijtje:

  • Nieuwe mailprovider Mailjet – de samenwerking met Postmark is gestopt en wij hebben een nieuwe mailprovider Mailjet. Zij werken binnen de EER waardoor wij weer volledig AVG proof zijn!
  • Nieuwe Hover Effects – het menu aan de linkerkant klapt nu uit wanneer je met de muis hier dichtbij komt.
  • Overzicht creĆ«ren in menu – het is nu mogelijk om delen van de structuur in- en uit te klappen.
  • ‘Mijn vragenlijsten’ is veranderd in ‘Vragenlijsten van [groep x]’ – per groep is nu duidelijk welke vragenlijsten zijn bedoelt voor jou en welke voor de gehele organisatie.
  • Formuleren langere antwoorden – bij meerkeuze vragen is het nu mogelijk om langere antwoorden te formuleren tot wel 40 karakters.
  • Irrelevante statistieken worden niet langer getoond – gebruikers zien nu alleen nog maar relevante resultaten die bij hun eigen groep horen hiermee creĆ«ren we meer overzicht zodat in Ć©Ć©n oogopslag de resultaten duidelijk zijn.
  • Personaliseren doelgroep vraag – het is nu mogelijk iedere doelgroep vraag te ontwerpen, stuur ons een berichtje en wij maken een vraag aan waar je in de resultaten op kunt filteren.



Wat staat er op de planning voor de komende maand?

  • Nieuwe navigatie voor gebruikers
  • De contactvraag
  • De referral
  • en nog veel meer



    Wij organiseren het allereerste Ervaringwijzer EWent!

    Na een druk jaar achter de laptop en de coronamaatregelen (bijna) achter de rug, leek het ons hoogtijd om elkaar de hand te schudden en elkaar in het echt te spreken.šŸ¤ šŸ—£ļø

    Iedereen die betrokken is bij Ervaringwijzer heeft hetzelfde doel voor ogen: verbeteren van zorg, processen, producten en / of diensten.

    In feite werken wij gezamenlijk aan Ć©Ć©n hoofddoel: kwaliteit!

    Maar wat is kwaliteit, hoe meet je iets wat zo abstract is?

    Dit alleen al roept vele vragen op.

    Tijd om de hersenen te kraken, nieuwe inzichten te krijgen en van elkaar te leren tijdens het EWent met het thema: ā€œKwaliteit: abstract en toch meetbaarā€. šŸ§ 

    Tijdens deze middag willen we vanuit verschillende invalshoeken de term kwaliteit belichten. Wat is het? Hoe voer je het uit? Er ligt een speciale focus op de publieke- en zorgsector. Je kan je plekje vast reserveren via daan@ervarginwijzer.nl onder vermelding ā€œinschrijven EWentā€.

    Het formele programma wordt in de komende weken gecommuniceerd. Zien we u daar?

Samen wijzer worden?

Contact opnemen